Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~AnnaMolly | użytkownik

imię i nazwiskoMagdalena Starzyńska adresCieszyn/Gliwice zarejestrowany04.02.2007 @17:22:51 ostatnio na stronie20.06.2016 @22:58:40
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty67 komentarze1496 posty na forum22

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-remik    16.03.2009 @00:23:35
nieee, wtedy to by zbyt stronnicze bylo. Moderatorzy byliby posadzani o kolesiostwo
ostatnio edytowane: 2009-03-16 02:48:27
-remik    15.03.2009 @23:59:23
tam nwet nie ma co krytykowac i jej prace i jej zachowanie sa ponizej wszelkich norm krytycznych.
-remik    15.03.2009 @20:34:58
nie przejmuj sie jagoleksem dziesczyna szuka akceptacji, tylko portale pomyliła. na naszej klasie ją zablokowali, na fotka.pl też, w zyciu prywatnym też nikt jej nie chce i ma kobieta problem.
~Jagoleks    13.03.2009 @18:21:40
o tym mówie skarbie ;d
~Jagoleks    13.03.2009 @17:57:53
nie jesteś fajna ;d mam w dupie takie pokemony jak ty ale niektórzy muszą się dowartościować w ten sposób więc droga wolna
~SthiepanVanApacz    13.03.2009 @15:58:25
czy ja sie odgryzlem ? nie, ja poprostu pokazalem Ci w jakis sposob podchodzisz do oceniania prac. a uzasadnienie ze "brak anatomi" jest smieszne.
p.s. czyli posumowujac... cala ta rozmowa wynieknela z tego ze nie chcialo Ci sie napisac o co dokladnie chodzi. powoli zaczynam rozumiec jakie "bledy" dostrzegasz w tej pracy, lecz nie moge sie z nimi zgodzic. Jak juz mowilem i sama stwierdzilas, jest to z wyobrazni. Wiec swiatlocienie, jasne i ciemnie miejsca, sa tak zrobione a nie inaczej, bo tak to widzialem. Proponuje pokojowo zakonczyc ta dyskusje.
ostatnio edytowane: 2009-03-13 16:02:53
~SthiepanVanApacz    13.03.2009 @15:32:33
zaskakujacy komentarz... nie myslalem ze ktos potraktuje to jako realny portret, a jednak ktos taki sie znalazl. niestety nie ma podkategorii "wizje portretow" czy cos podobnego w kategorii "malarstwo", dlatego dalem do portretow. jest to portret stowrzony w wyobrazi, i taka wlasnie anatomie mial miec jak ma. no ale trudno... milego doszukiwania sie "anatomi" w innych pracach pozdrawiam
~Jagoleks    12.03.2009 @20:47:47
stare to głupie nie?
~Jagoleks    12.03.2009 @15:39:58
wypowiedź na poziomie.
-reynevan420    09.03.2009 @23:22:29
i pamiętaj że to jest tylko moja opinia i jak zapewne już zrobiłas-poprostu bym ją zignorował:P
-reynevan420    09.03.2009 @23:21:09
och, ja mam do siebie ogromny dystans, zwłaszcza do swoich prac- wiesz, ja nie pisze, że Twoje prace rysunkowe, to też dobry kawał gn*ota, nie wspominając o tych "zdjęciach" czy co to jest, bo nie widze w tym sensu i bitwy nie zamierzam wszczynać, śmieszy mnie tylko Twój brak konsekwencji i wybacz-ja nie mam tendencji do onanizowania sie swoimi słupkami bo mam to gdzies i o to nie dbam. Mi sie podobają i to mi wystarczy. Pozdrawiam. Nie bierz tak wszystkiego na serio- to też smieszne.
-reynevan420    09.03.2009 @23:08:12
ale mogłas byc konsekwentna i zjechać wszystki-zapraszam serdecznie
-reynevan420    09.03.2009 @23:06:45
dzięki za komenta na szcz4eście ja się tym nie przejmuje
~Patrish    08.03.2009 @20:54:50
nooo przyznam ze ocena od kogos z taaakaa galeria to wrecz zaszczyt :D
~kat73    07.03.2009 @16:29:35
bardzo zależy mi właśnie na takich fachowych komentarzach,dziękuję i proszę częściej
_______
Doskonałość osiąga się nie wtedy,
kiedy nie można już nic dodać,
ale kiedy nie można nic ująć.
~ofka9    07.03.2009 @11:38:52
thx ;]
~Ludwisiaolisia    07.03.2009 @11:30:37
dziękuję serdecznie za komentarz, ten róż to niestety wina aparatu. Pozdrawiam
~Ludwisiaolisia    07.03.2009 @11:30:35
dziękuję serdecznie za komentarz, ten róż to niestety wina aparatu. Pozdrawiam
~arakai    06.03.2009 @18:16:45
no spoko XD
_______
I'm a child playing chess with tomorrow
I'm anything my mama don't like

"Anything my mama don't like" Helloween
~valuemymoney    06.03.2009 @16:07:00
o to właśnie chodziło
_______
some deep shit
~maQooKunicki    06.03.2009 @15:57:46
jakość niestety moze troche padla przy zmniejszaniu zdjecia ale to nie moja wina ze mozna dac tylko 500kb..
_______
"Never tell anybody outside the Family what you are thinking again."
Don Vito Corleone
~arakai    06.03.2009 @15:46:17
Cała praca została wykonana na kompie w programie grafiny(dlatego znajduje się w dziale grafika/scenerie), więc dobór pewnych środków jest wciąż dla mnie ograniczony i się uczę dopiero jak malować właściwie, dodatkową trudnością jest użycie jedynie myszki, ale dzięki za opinię
_______
I'm a child playing chess with tomorrow
I'm anything my mama don't like

"Anything my mama don't like" Helloween
~pgrajsson    06.03.2009 @00:37:26
dzieki wielkie za miłą komente.

zwłaszcza, ze była to pierwsza wrzucona praca.

pozdrawiam
~qbush    04.03.2009 @07:05:14
fajnie tu
~pawellec    04.03.2009 @05:38:44
a co z nimi (rączkami i nóżkami) nie tak ?
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt